Ezelden ve kendiliğinden akortlu şu gönül telimizi titretebilme yeteneğine sahip değerli sanatçılarımızın üretimi olan ve kendi kendimizi kendilerine 'özgürce' bağladığımız estetik ipleriyle ruhumuzu göklere yükselten o birbirinden güzel filmleri -hatırlarsanız eğer- dün, bir bir sıralamıştık..
Bugün de, kâh meslek gereği -istemeden- izlemek zorunda kaldığımız, kâh kötülüğü bize de sürpriz olan, ama -şurası bir gerçek ki- berbatlıkta birbirleriyle yarışan bağzı yerli-yabancı filmleri huzurunuza çıkarıyoruz..
Belki üzülerek ama -ne yalan söyleyelim- sinsice bir zevk de duyarak sıraladığımız bu isimlerle verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı sizlerden özür dileriz..
"mümkünmertebe" mütevelli heyeti
2013'ün En Kötü 10
Ecnebi Filmi
1) Passion (Brian De Palma)
2) The Host (Andrew Niccol)
3) Freelancers (Jessy Terrero)
4) After Earth (M.Night Shyamalan)
5) White House Down (Roland Emmerich)
6) The Counselor (Ridley Scott)
7) The Last Exorcism Part II (Ed
Gass-Donnelly)
8) Hansel and Gretel: Witch Hunters (Tommy Wirkola)
9) Texas Chainsaw 3D (John Luessenhop)
10) R.I.P.D. (Robert Schwentke)
2013'ün En Kötü 10 Türk
Filmi
1) Qüfür (Mustafa Delazy,
Arafat Şavata)
2) Karaoğlan (Kudret Sabancı)
3) Aşk Kırmızı (Osman Sınav)
4) Gelmeyen Bahar (Emrah Erdoğan)
5) Yabancı (Filiz Alpgezmen)
6) Muhalif Başkan (Yüksel Torun)
7) Sevgi Taşı (Ahmet Hossöyler)
8) Benimle Oynar mısın? (Aydın
Bulut)
9) Günce (G. Mete Şener, Kemal
Uzun)
10) Taş Mektep (Altan Dönmez)